Mislimelek Geçen hafta 7+2 iken bendede yoğun kanama oldu ve hastahanede 4 gün yattım 9 serum ve 4 progestan iğne vurdular. Kanamam hala leke leke var ama koyu kahverengi. Şimdi sürekli yatıyor ve progestan iğne vurunuyorum kanama alanım hala var Dr 12. Haftaya kadar devam eder dedi ama çok şükür bebeklerim iyi 😊rabbim hepimizin bebeklerine sağlık sıhhat versin hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah
Mathilda72 RukenYildiz kanamam ilk gün durdugu için gerek duymadı doktor Ikı igne olmustım sımdıde hapımı kullanıyorum🙏🏻
Mz93 Mathilda72 cnm benimde 13.haftada oldu. Ful istirahat ve progestan kullandim 18.haftadan sonra lekelenmemde cok şükür bitti. Allah evlatlarımızi sağlıklı sıhhatli eylesin