Elvn bazıları mucize gibi bir şeydi çok rahat bir doğum geçirdim diyor.Bazıları da yaptırmayın ıkınma hissim geçti,doğumum gecikti diyor.Yine genelde yapan kişinin ve verilen ilacın çok önemli olduğunu söylüyorlar.Kafam karmakarışık.Doktorla konuşayım en iyisi diyorum hastanenin mevcut anestezistini vs o bilir o şartlar altındaki tecrübelerine göre yönlendirir diye.Ama yok yaptırma epidural derse de tek güvencem elimden alınmış olacak 😅😅😅