Harunfatma Merhaba kizlar 36 haftalik olduk bugün cok şükür 🤗 fakat yürümekte zorlaniyorum yürürken ayak topuklarim aşırı agriyo nedenini bilen varmi ve ayrica aşırı sisti elim ayağım son 27 gün sayiyorum artik😓😓😓