umyhfsa Yarına yani 39+0 da sezeryan günü almıştım ama benim minnak pzartesi günü geldi. Siz değil ben ne zaman istersem o zaman gelirim dedi 😆😝. Sıfır sancı, sıfır açılma ama nişanım geldi, hafif kahverengi lekelenme başladı arkasından kanamam oldu. açılma da olmadı. Olsaydı normal yapıcaktım. Şimdi 3 günlük olduk misss gibi kokusu yanıbaşımda💙😍 darısı isteyen herkesin başına