Berna3737 Merhaba 12 haftalık gebeyim çok şükür ama göbek deligim de acı var dokunduğumda fln sizce neden olur bu durumu yaşayan var mı
Efsuni Benim 19. Haftalardan sonra olmuştu o ağrılarım hala daha ara sıra bebek baskı yapınca ağrıyor her halde rahmin büyümesi ve kilo alımı ile alakalı bir durum