Annelik61 Arzumms ben şimdi doktoruma yazsam kan değerim 1300lerde acaba gel keseyi görelim dermiki? Ben 1 hafta nasip beklerim ya 😞
Arzumms Annelik61 canım pardon ben unutmuşum esonuçtan sonuçlarıma şimdi baktım 2763 müş o zaman görmüş keseyi 🙈sen bir kaç gün daha bekle ☺️ bu arada Trabzonlusun sanırım ben de Trabzon medikal bakiye akbaşa gidiyorum senin doktorun kim
Berary Annelik61 bir hafta bekle gittiğine değsin canım. Endişelenme bende senin gibiydim. Dış gebelik değil dendi sonra acaba bebek görüncek mi kalbi atacakmı hep panik çok gereksizmiş o yüzden takma 🤷🏼♀️
Annelik61 Arzumms canım evet Trabzonluyum ama şuan kütahyadayım hem evli hem Üni son sınıf öğrencisiyim 😊 Şuanki doktorum çok iyi ama 1 aya İstanbul’a taşıncam orda kim olurum hiç bilgim yok 😊🥰
Zmrtbdk Annelik61 a tamam şimdi kan değerlerini gördüm gayet iyi artmış canım.Hiç aklına öyle şeyler getirme.Benim de karnımda şimdi,kızım olacak nasipse.28. haftaya girdik şükür.İnşallah sağ Salim kucağımıza alalım hepimiz.🤗🙏🏻
Rbs111 Annelik61 canım dış gebelik yaşadığım dönemde hcg 2 günde bir şu şekilde arttı yaklaşık rakamları yazcam hatırlamıyorum da . 20-50-90-150-290. Ama senin normal yükselmiş boşuna korkma kimyasal değil dış gebelik hiç değil