Arkadaşlar 6+4 üm kanama şikayetiyle acile gittim. Normalde vajinal ultrason oldum ama bu sefer doktor kanamamı görebilmek için plastik v şeklinde bir aletin tek tarafını vajinama soktu çok canım acıdı ve doktor kanamanın nerden geldiğini görmek için yapıyorum bunu dedi. Bebeğim iyiydi çok şükür. Progestan kullanıyordum birde iğne yazdı. Bu işlemden sonra kanamam arttı ve kan pıhtıları da oluyor. Korkuyorum ilk gebeliğim. Ne yapmalıyım 🙁