Serifeyldrm Merhaba, Bebeğinizi net bi şekilde ne zaman hissettiniz ?ben 18+3 teyim şuan hissetmiyorum yada ayırt edemiyorum sanırım bi türlü çözemedim durumu normalmi sizce ?
Ggizemsnl Serifeyldrm ben 20 de hissettim canım 23+4 deyim şu an daha da belirgin hisssdiyorum 30. Haftayı falan düşünemiyorum artık
Bsyldrmdlk 1 haftaya veya yakın günlerde bence hissedersiniz. Sürekli değil de böyle uzandığınız veya Oturduğunuz zaman ilkte böyle bişey içinizde kayar gibi oluyo.
Busee09 İlk gebeliğim canım benimde bende 20 haftalarda hafif hafif hissettim böyle birşey kayıyormuş gibi içimde titriyormuş gibi oluyordu şimdi 22 haftalığım daha belirginleşti diyebilirim 😊
Seymanurr Sanırım değişiyor kişiden kişiye bebekten bebeğe benim de ilk gebeliğim ama 17 den sonra net bi şekilde hissetmeye başlamıştım bi arkadaşım 21 den sonra
Serifeyldrm Ne güzel dönüşler olmuş teşekkür ederim 😍 insan ilk zamanlar sürekli kontrole gidince iyi olduğunu biliyo ayda bi gidincede böyle endişe ediyosun oynamasını hissetmeyince 🤦🏻♀️