SeydaT bende yurt dışımda yaşıyorum. Burda sistem Türkiyeden farklı ve can sıkıcı. Türkiye de mesela 13-16 haftada cinsiyet söylerlerken burda 19-20 li haftalarda bile garanti etmem diyolar. Belki keseyi görmüştür ama sana söylememiştir. Mesela ben sorduğum halde bebeğimin kilosunu öğrenemiyorum burda 🤦🏻♀️ Yada boyu veya başının kaç cm olduğu gibi bilgileri söylemiyolar. Can sıkma boş yere. Haftaya gittiğinde görüceksin insallah minik mercimek taneni 🥰 hakkında herşeyin hayırlısı olsun insallah 🙏🏻