Yenibaslangic Kızlar iyi geceler..bugun çok stresli bir gün yaşadım biraz da üşüttüm midemi sanırım alabileceğim ilaclarida aldım ama faydası yok çok şiddetli ağrım ve bulantim var.32+5 günlük hamileyim mideme sicak havlu koysam bebeğe zararı olur mu bilginiz var mi ne yapabilirim?
Seymakayaoglu @Yenibaslangic geçmiş olsun canm şuan migde agrisindam uyuyamiyorum acaip agriyor benimde senden bir farkim yok ilacim da yok tek caviskon var onunda faydasi olurmu icmedim ama ayh acaip agriyor yah insallah senin agrinda diner kuzum 🙏🙏
Yenibaslangic Seymakayaoglu canım benim sanada çok geçmiş olsun gaviscon al belki seni rahatlatır biraz bende ise yaramadi😔
Yenibaslangic Teşekkür ederim kizlar😍 elimi mideme koydum ısınınca galiba rahatladı soda ve gaviscon içtim onlarda faydalı oldu galiba uyumus kalmisim😟