Kucukannee
Hanımlar Hollanda’da yaşıyorum ben, burda 9 aylık hamilelik doneminizde sadece 2 kere ultrasona gidiyorsunuz onun disinda dogum kontrol merkezinde ebeler elleriyle karninizi tutarak kontrol yapiyor, bu sekilde gebelikte bi sorun olup olmadigini, cocugun ileride ne kadar gelisebildigini veya gobek baginin nasil durdugunu nerden anlayacagim ben? (20+1) Bu zamana kadar sadece 2 kere ultrasona girdim ve bir kere de kan aldilar hicbir sorun yok dediler😶😶