Rmys22
Merhaba arkadaşlar ben 38+2 hamileyim bugün kontrole gittim 1,5 cm açılma olduğunu söyledi ve Doğum süreci başladı dedi ama sancılarım çok sıklıkla gelmiyor şiddeti normal şuanlık dayanabilecek gibi bende Doktorum öyle söyleyince Meryem ana otunu suya koydum .. ama erken mi koydum bilemedim ?