Lhatice kesinlikle yanlış biliyorsunuz.. yurtdışında 10 hafta olasıya kadar alttan muayene ile kontrol ediliyor. Ve bu muayenenin düşükle hicbir alakası yok. 7+3 hamileyim ve şimdiye kadar bile 4 defa kontrol oldum hicbir sıkıntı yok. Hatta alttan muayene daha sağlıklı daha net sonuç veriyor. Lütfen bilmeden kulaktan dolma bilgilerinizle insanları bu muayene yönteminden soğutmayın.. bu yurtdışında yıllardır böyle devam ediyor... Bilginize!