ikibebeliana Buhurcu benim arkadaşım yaptı bebeğin kafası büyük demişler 4500 kilo iri bebek demişler sezeryana ikna etmişler bebek doğdu 3500 ve kafası falan da büyük değil yani 🙄
Eikra Buhurcu Benim halamın kızı orda doğum yaptı. Kanaması çok fazla oldu ebeler birşey yapamayınca ali acar diye bir doktor var o yetişti ölümden döndü
Kahramanlar Benim iki arkadaş ta orda yaptı sorun olunca ırda hocalar var onlar müdehale ediyor o bakımdan çok iyi
Buhurcu Eikra artik sastim kaldim nereyi sorsam kimisi iyi kimisi kotu diyor rabbim hepimizi iyi insanlarla karsilastirsin 😔
Eikra Buhurcu 15 temmuza gitme , meram tıp ada gitme bence , eğitim araştırmaya git yinede siz bilirsiniz
Jaleserkan Canım Selçuklu tıp fakültesinde özlem seçilmiş diye bi dr var benim bi arkadasım gitmişti çok memnun kalmıştı