Ezoakkaya Ben 37+2 deyim yarın kontrolum var bakalım ufaklık ne durumda arada sancılarım giryo ama ikinci gebeliğim olduğu için sezeryn olacak😊korkularım fazla çokda beklemesini isteöiyorum doktorun ama 40 haftayı bekletmek istiyo