istkizannesi iğnede acıyı hiç bi şekilde hissetmiyosun hani kan aldırırken iğnenin çok ufak bi hissi oluyo ya aynı onun gibi tabi iğne yapıldığı an hiç hareket etmemen lazım en önemlisi bu oğlum sabah 9 buçuk ta dünyaya geldi beni akşam 6 gibi yürütmeye kaldırdı hemşireler ilk başta bşraz ağrın oluyo sonuçta kaç kat kesiliyo karın bölgen o ağrı zaten yürüdükçe hafifliyor ve ne kadar çok hareket edersen gazını kolay çıkarırsın 2 gün kaldım hastanede 2. Gün çıkarken hiç ağrım falan yoktu eve geldim hiç yatmadım bile zaten o bölgeye su geçirmez bant koyuyolar eve gelince hemen banyomuda yapmıştım bi kaç gün sonra doktoruma kontrole gittiğimde bantı doktor kendi çıkarıyor zaten tabi herkez bir değil eşimin kuzenide sezeryan oldu ama o 1 hafta yattı bu kişiden kişiye göre değişiyor