Simges Jimer hastanesi doğum ücreti hakkında bilgisi olan varmı acaba gittiğimde ilgili kişi yoktu yerinde bir türlü öğrenemedim
Simges Gis tüp bebekle ilgilenio suat bey galiba , onların ücretleri faklımı oluo ben selim beye gidiorum , ilk doğumumda aynı yerde olmuştu , pazarlık payı oluomu ki acaba
Gis Simges evet ama normal gebelik takibi ve dogum da yapiyor. Diger dr.lar daha dusuk diye biliyorum. Suat beyin sgk anlasmasi yok cunku. Pazarlik payi degilde. Orada dogum yapmaya karar verirseniz erkenden dogum fiyatini gorusun fiyati sabitliyorlar yukselse bile anlastiginiz fiyati oduyorsunuz