mirayspala haklisinesracim ben kullanıyorum 34 haftalığıö Banada yeni verildi doktorumla görüştüm demir hapları hepsi aynı zaten kullan bi sıkıntı olmaz dedi canım
Ryhnytm haklisinesracim kullanıyorumda bi işe yaramıyormuş gibi geliyo 😂doktoruma eski kullandığımı tekrar yazdırdım aynı hepsi ama sen nasıl dersen dedi 😂
haklisinesracim mirayspala ferro sanol kullandim hamilelikten once 6 sene ara ara. o mide bulantisi yapıyordu bi de kabizlik. bu yapmaz insallah yeni ilaca baslayinca tırsıyorum
mirayspala haklisinesracim Yani bünye meselesi bende de miğde bulantısı olmaya başladı ama haptan mı kaynaklı bilmiyoum 🤗
TubaBulat68 Bende kullaniyorum ben 16. Haftada alacaktim demir eksikligi vardi ama 19. Haftada verdiler biraz kabiz yapmizti ama sonradan gecti herhangi bi sakıncası yok ve lohusalıkta bile kullanmamiz gerekmis.
haklisinesracim TubaBulat68 ama 50 mg aslinda pek faydasi olurmuş gibi gelmiyor ben gunde 200 mg alırdım anca 6 ayda toparlardi
TubaBulat68 TubaBulat68 tam kac mg yeterli oluyor onu bilmiyorum ama 50 mg kullaniyorum yeterlidir heralde.
sevgitekes haklisinesracim bizim özelde doktorum yazmıştı zayifim biraz kendim istedim test bile yapmadan ikisini yazdı bana