Merve_dmr Ama ben hiç doğmicak gibi hissediyorum 🙈 bi taraftan duygulanıyorm karnımdaki hareketlerini kıpırdamalarını bi bedende iki can oldugumuz zamanlarııı özlicem bi taraftan çok heycanlıyım Allahın izniyle kavuşacağız kokusunu içime çekeceğimm bi taraftan korkuyorum🙈 sizde durumlar nedir neler hissediyorsunuzzz 😍
Mamiii20 Merve_dmr Son 26 bizimde ben hâla inanamıyorum zaman nasıl bu kadar çabuk geçti hafiften doğum korkusuda başladı
Merve_dmr anapanda12 rabbim sağ sağlim vaktiylee kucagına almayı nasip etsin inş kafana takma zamanında doğar benımde gebe kaldıgım ilk aylardan beri düşük riskim wardı 5. Aya kadar ilaçlar kullandım çokkk şükür bugune geldik gönlünü ferah tut😊
Merve_dmr Mamiii20 aynen öyle vallahii daha ilk haftalarda dokuz ay gelmez geçmez diyoduk şuan günler kalmış 🙈
Ayzz Yaklaşık 40 dk sonra son 18 için bekliyor olacagiz o kadar zaman geçti şuan durdu sanki. Oğlumu kucağıma alabileceğim günü sabırsızlıkla bekliyorum
Merve_dmr Buhurcu bence özlenir yanı suan heraket etmekte baya zorlansakta geceleri uyuyaamasakta ara sıra ağrı sancı olsada elimizi karnımıza koydugumuzda atan minik tekmleeleri özleriz 💙
Rukiyecndr12 Son 4 🥰☺️ Kızlar bende son 20 son 15 diye diye son 4 geldim hala tık yok herşeyin hayırlısı nst de azda olsa sancı cıkıyor çatı muayenesinde rahimde yumuşamada var dedi doktor bakalım 🥰❤️ Özleriz tabi bu hallerimizi 🥰🧿
Merve_dmr Rukiyecndr12 yani bu son 15-20 ler de belli olmuyo yanı tutmayada biliyo bebeişlerin keyfine bağlı 😍 kesinliklee özlerizz