Momymomy41 Kızlar bugün sabah hafif sancım oldu çok sallamadım günde bi kere falan oluyo ama çok hafif.. Sonra akşam 6 ya doğru bi daha oldu ama saate bakmadım sonra 19.21 de oldu onda saate bakıp not tuttuk telefona gezmeye çıkacaktık giyinirken karnım ağrıdı yine eşime söyledim telefona bi baktı 21.21 şok oldum bu kadar dakik mi oluyo bu iş yoksa psikolojik mi ve sancı da diyemiyorum tatlı tatlı hafif bi ağrı belli belirsiz.. Şimdi 23.20 civarlarını bekliyorum ama bi yandan geçmeyen yine hafif bi bel sızlaması var.. İki cm açıklığım vardı ptsi 38+2 deyim su bişan vs yok.. Çok uzun yazdım ama sorum şu bu ilk gelen ağrılar böyle hafif olabilir mi yoksa şiddetli mi gelir yoksa ben halüsinasyon mu görüyorum doğurmak istiyorum diye😱☺️ Bi de tam iki saatte bir mi oluyo ne biliyim 1 saat 48 dk yada 2 saat 5 dk da bir falan olmuyo mu
Elvn Momymomy41 canm yalanci sanci olablr cunku dogum sancisi duzenli geliyoms ve gecmiyorms agrilar dahada fazlalasiyorms ama ynede bi doktra gt istersn
Momymomy41 Elvn düzenli geldi aslında üç kere ama çok hafifti ama dördüncüsü gelmedi doğuramıyorum yine😔
Momymomy41 Csihnh yok ya bi daha gelmedi yine doğuramıcam😔 İki saati geçti bi daha sancı toplanma falan yok😔
Nebahathumeyra Ya düzenli olur Doğum sancısı ama 2 saatte bir değil diye biliyorum. Yani benim ki öyle olmadı ilk başta 20-25 dakikaya bir geldi yani 2 saat çok uzun bir süre hiç duymadım o aralıklarla geleni. Senin ki psikolojik bir durum gibi daha çok 😊
Momymomy41 Elvn gitmedim kuzum ya hiç bişey yok kesildi ağrılar bi çocuk dopurcam diye her gün dokuz doğuruyorum😂