Mutluhamis ben de öyleydim ve maalesef şekerim çıktı, diyetisyen şekeri tamamen kesmemi söyledi. çok zorlanıyorum ama bebeğime zarar verecek herhangi bir şeyi de bilinçli olarak yapmak istemiyorum bu da beni durduruyor. siz de yavrunuzu ve ileriki haftalarınızda çekeceğiniz zorlukları düşünün bence en büyük motivasyon bu 🥰