Buket38 Merhaba kızlar gayet güzel giden bi hamileliğim vardi ama 10. Haftada basladi sizce normal mi
zehracinar Buket38 Benim 6. Haftadan beri devam ediyor bizde 10 haftalığız ama ağzıma ne koysam kusuyorum 🤢
burcuburcu Buket38 normal canım kiminin erken başlıyo erken bitiyo kiminin geç başlıyo geç bitiyo Allah yardımcın olsun 😔
Nisadmr2306 Buket38 14 haftalık olduk bugün, hala bulanıyorum yanak kılcal damarlarım patlamış öğürmekten yüzüm komple isilek oldu
Sedefff1 Nisadmr2306 bende 2 haftalıkken başladı 8 haftalıgız aynı dediklerin gibiyim bnde 😓😓 hmn bitse bulantılarr
Kelebekanne Sedefff1 canım benimde aynı senin gibi 2. Haftada başladı şuan 10. Haftamdayım çok şükür bitti
Damla007 5.haftada başlayan bulantı ve kusma serumla ayakta duruyorum ne yesem midemde durmuyor çok zor 😟🤢