zynp1512 Minik1anne doğum başladığında suya koyuyorsun bir kaç sure var okuyosun bi bardak içiyorsun çiçek o açılıyor suyun içinde doğmun açılman kolay olsun o çiçek gibi diye yani niyet bende de var inşallah bende yapıcam
Burcuozkann zynp1512 ya o küçücük bişey dimi ben ressimlerini gördm bi el kadardır diye düşünüyodum görünce acaba yanlış mı aldm diye tereddütte kaldım
tesbihlibebek zynp1512 @Minik1anne ama doğum bitince çıkarılması gerekiyor sudan o da var 🙂 sudan çıkarılınca yaprakları kendini topluyor ve büzüşüyor tekrar rahimde o toparlandıkça iyileşiyormuş öyle söyleniyor Allah’ın bir mucizevi otu inanarak kullanılmalı🙂
zynp1512 Burcuozkann öyle zaten el kadar 😄 ama büyük geniş bi kaba koy açılabildiği kadar açılsın doğumdan çıkar çıkmaz da sudan çıkarman lazım
SelimsMom Kuzum uzun carsi başında aktar varya Balcı Ahmet, oradan aldım ben 10tlydi sanırım aklında bulunsun orada var. Hazır ettim.