Bhrsu aynen benim de o şekilde.kesiğin acısı var. Kıpırdatmıyo bile. İki büklüm duruyorum sürekli. Bi de boyun ve omuzlardan kalbime doğru giren batmalarım var.en zorlayanda bu.. nefes alamıyorum.sırf bunlar yüzünden yatağa girip uzanamıyorum. Hep oturur pozisyondayım ya da ayakta duruyorum.