SedaMeric Bebeğin tekmelerini vajinada hissetmek normal mi ? Yada tekme degil de ben mi öyle hissediyorum ? Ama normal tekme gibi yani normal mi bu durum ? 30+5 ikizlerime hamileyim.
Sinembuse SedaMeric ayakları aşağıdaysa evet doktor doğum pozisyonu aldı dedimi size eğer denediyse ayakları asagidayken oluyor 😊
brldmr SedaMeric benim bebekte makat geliş ve ayakları sanki cıkacak gibi oyle vuruyor. doktor iyi ki rahim agzını acmıyor diyo.
brldmr SedaMeric ben bilmiyorum ki Allah korusun olumsuz dusunmeyin benim de ikiz gebelik suan 37+3 diyebiliriz. bi sorun olmadı yani risk oluşturmadı bende
Cagladevecioglu Esseee bende tekim canm dun biraz temizlk yaptm 15 haftalgm karnm tas gbi oldu bi sikinti olurmu acaba
Minikaydoganlar Cagladevecioglu kendini yorma taş gibi olması artarsa devam ederse doktora görün riske atma sakın iş yapıcam diye