Sidelya Se19 doktor değeri görünce acaba ikiz mi diyerek ultrasona almıştı beni 😊 ama 10binlerde olup tekil gebelik olanlar da varmış. Hayrlısı bakalım sende ne olacak durum haber ver 😇
Se19 Sidelya yarin randevum var bakalim :) aslinda tek kese gormustu ama sonradan cift kese olanlar veya tek kesede iki tane olan da varms sanirim. Hemen yazicam buraya :)
Se19 Sidelya tek bebekmis :) niyeyse sonradan 2olacagini dusunuyorum hala 🤣🤣🤣 cok istiyordum sanirim :)))
Sidelya Se19 tek yumurta ikizleri daha geç belli olabiliyo 😌 hayırlısı olsun sağlıkla annesini yormadan gelsin inşallah 😇