Sh123 Bir kaç gündür bikini bölgemde agrı gibi bişey oluyor 32 haftalık hamileyim. Bu zamanlarda normal mi acaba bilgisi olan yada aynı durumu yaşayan varmı
Yenianne10 Sh123 normal canım benimde oyle olmustu doktorum basi kanala indigi icin baski yapar demisti zaten dogum yaklastigi zaman acayip bi baski hissediyorsun rahmin dusecek gibi oluyor boyle ayrik ayrik yurumek zorunda kaliyorsun son haftalarda
MerveDC Kızlar bende 22 haftalığım ama kasıklarmda ve genital bölgemde ağrı oluyor hatta bazen zor yürüyorum normal mi veya nedendir?
Sh123 MerveDC bence doktoruna danış. Benim bikini bölgemde batma gibi bişey oluyor ama duan 32 haftalığım ve doğum yaklaştığı için normal görüyorum bu durumu 🤷🏻♀️