drytcvkarsln Arkadaslr aranızda bel fıtığı ameliyatı olupta normal dogum yapan varmı yada cevrenızde 🤔🤔🤔
Fatovebebegi drytcvkarsln bende 3 tane fıtık var belımde amelıyat olmadım ama doktor normal Doğum yapabılırsın dedı legen kemıgı genıslıyor fıtık ıle alakalı degıl dedı
[silindi] drytcvkarsln ameliyat olmadım ama belimde fıtık olduğu için doktorumda bana normal doğurman zor sezeryan olursun dedi. O anki şokla soramadım dogumla fıtığın ne bağlantısı olduğunu 🙄 merakta kaldım açıkcası
drytcvkarsln Fatovebebegi ben oldum ameliyat beyın cerrrahıye cıktım tekrar ıkınmıcaksın dedı bana normal yok dedı😔
turkuaz1290 yaa bendede fıtık değil ama bel düzleşmesi var kemikle alakalı bir durum normal yapabilirmiyim acaba bilgisi olan varsa paylaşırsa çok sevinirimm..doktoruma sorduğumda ona ortopedi doktoru karar verir dedi 😏
drytcvkarsln turkuaz1290 beyin cerrahi bakıyor cnm ortapedi degıl oldum ben ameliyat ıkınmıcaksın dedı 😕
[silindi] drytcvkarsln ya cok geçmiş olsun bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah. 🙏🏻💕 Beni de beyin cerrahına yönlendirdi çünkü topallıyorum kalçama vuruyor agrısı 😐
Hndnckn Benim fıtık ameliyatı degil ama daha kotu omurga kırıgından ameliyat oldum ameliyatı ı yapan doktor normal yapamazsın dedi ayrıca pelvıs kırıgımda vardı ama simdi doktorum yap diyor ortopedısyenle konusup normal dogur diyor kafam karıstı bilgisi olan varsa yazsın lutfen.