WebiHikiRufu 2ci kez hamile olan arkadawlar.bebeginizin haraketlerin kacinci haftadan hiss etdiniz.2ci hamileligim 15haftalik olduk.hiss etmiyorum.
WebiHikiRufu anapanda12 cok endiweliyim.oglumda 18deydi sanirim.daha erken olur diyorlar.hala bekliyorum.tewekkurler canim
anapanda12 Göbeğin derinlerinde de olunca bebek geç hissedilir veyahut bebeğin eşiği ön duvardaysa ondan da olabilir bi iki hafta daha sabredin endişelenmeyin
EsMasal Kızlar benim ilk gebeliğim 23 hafta olduk ara ara bişey kayıyor yada atıyor gibi oluyor ama çok nadir yani bugün hiç bişey hissetmedim hala düzenli birşey Yok normal mi
1beden3kalp Çok benim ilk gebeliğim 15. Haftadan itibaren kelebek uçuyor gibi hissediyordum şimdi 19 hafta olduk içeriden gıdıklanıyor gibi oluyor . 15 hafta hissetmek için çok erken belki ama benimkiler ikiz olduğu için farklı olabilir diye düşünüyorum.