deletedmom472 bende senin gibiydim degerlendirememistim koyu olan günü çünkü geçen günü degerlendirmistim şüphe olmuştu ama çok şükür tuttu .. Aslında gün aşırı daha iyi .. Her gün olması tedbiri elden kaçırmamak gibi bişey ama tek ilişkiye bakılıyo düşünülürse .. Dediğim gibi yarında test yapın ya daha koyu olacaktır yada siliklesecektir .. Ama yarın beraber olun hakkınızda hayırlısı olsun inşallah Canımm