Deletedmom667 Habiba kacıncı haftadasın bılmıyorum. 3.ayda devit damla verdi.. 4.ayda decavite basladım ıkısıne hala drvam edıyorum 6 aylıgım
seher578 Habiba Genelde 4 ayda multivitamine başlanır diye biliyorum. Decavit ya da elevit. Ama doktor belki kan değerlerinize bakıp gerek görmemiştir. Bayağı da olmuş.