Irem19 Kızlar 19 haftalık hamileyim idrarımı yaparken kasığımı ağrı giriyor benim gibi yaşayan var mı?
Duygu85 Irem19 bende 19+4 canım şu ara belim kasık agrılarım başladı yavaş yavaş vücut ağırlaşmaya Bebek büyümeye başlıyor 20. Haftadan sonra biraz bu şekil geçecek sanırım Allah yavrularımızı bize bağışlasın
Busrakrkmz28 Irem19 bebek büyüdükçe baskı yapıyor agrı olması normal yani. Her geçen gün vücut ağırlaşacak..
Kelebek00 Irem19 canım benimde aynı şekildeydi bugün doktora gittim idrar yolu enfeksiyonu varmış bi doktora görün derim
Bahadir Irem19 bol bol su iç enfeksiyonun olabilir suyu fazla tuket ayni devam.ederse sağlik ocagi yapiyor canim idrar tahlili orda yaparlar hemen
Duygu85 Irem19 canım idrar enfeksiyonda olabilir bendede bunara yanma var gidicem tahlil için bir sağlık ocağına sende bir sor bakalım
Busrakrkmz28 Irem19 o zaman idrar yolu enfeksiyonu olabilir Allah korusun hafife alma git doktora bence
Irem19 Kelebek00 aa o zaman ben yarın hemen bir doktora gideyim teşekkür ederim size ilaç mı verdi ne tür bir tedavi önerdi ?
Kelebek00 Irem19 evet ilaç verdi tek kullanımlık toz suda eritip içiyorsun bende dün kullandım inanki iyi geliyor ama dozu ağır gelebilirmiş ona göre veriyorlar