Selmaa canım benim sıvı birikmesi değil ama gebeliğümin başında kist rüptürü olmuştu yani kistim patlamıştı o yüzden sıvı vardı ama birkaç güne geçti kendiliğinden aynı şeyi geçen senede yaşamıştım ama çok şükür gebeliğimi etkilemedi dpktorumda bebeğe zararı olmaz demişti içini ferah tut ❤