Habiba 33+3haftalik hamileyim benim haftamda oruc tutanlar varmi doktorunuz ne dedi benimki yurt disina gitmis soramadim yaa
Bozslanomur Habiba cnm pek önermiyorlar cnkü tansiyon şeker oynamasına ve vucdnnun susuz kalmasına sebep oluyor bn 18 im tutmuyorm:(
Maso Bünye meselesi biraz ama bende kararsız kalmıştım 33 haftalık oldum bende. sonra tutmaya karar verdim eşim de tutmami istemedi sonlardayiz o yüzden riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum