Sevey Arkadaşlar 13 hft hamileyim 23 aylık oğlum var emziriyorum çevrem emzirme diyo ama 3 tane dr sordum biri prof. Sakınca görmediler sütüm zaten çeyrek çay bardağı kadar bile gelmiyo uyumak için emmek istiyo oğlum nasıl bıraktırabilirim benim sorunum uyurken emmesi başka türlü uyumaması daha önce denedim çocuk krizlere girdi gece uykudan uyanıp kendini atmay başladı snra zorla verdim tekrar
Ceyk Sevey hamileyken emzirmen in herhangi bir sakınca olmadığına dair açıklamalar var. Sadece beslenmenize daha çok özen göstermeniz gerekiyormuş. Eziyet etmeyin bence çocuğunuza günah.Emzirme diyenlerde kaç sene tıp okumuş çok merak ediyorum herkes ordinaryus Prof 😡
Boncuk23 Sevey sütten ne zaman kesme düşüncen vardı normalde canım. Yani ben iki yaşını doldurur doldurmaz kesmiştim. Zaten 23 aylık olmuş oğlun da. Yavaş yavaş kesersen onun içinde iyi olur düşüncesindeyim.
rabisylmzz Sevey bende oğlumu 2 buçuk yaşına yakındı kestm hamile olduğumu öğrenince bırakıcak gibi değil çok düşkündü sütümde vardı sirke sürdüm tiksinde dahada almadı 😁 sende unuttur bian önce ikisini birden emziremezsin ister dieri onu görünce sirke dene
Sevey Ceyk bende eziyet etmemek için emzirmeye devam ettim demekki hazır değilmiş oğlum istediği kadar emsin diyorum artık
Sevey Boncuk23 2 yaşında kesicektim ama 2. Gebeliğe asla hazır değilmişim çok psikolojim bozuldu bu konuda haram falan diyolar ama bilmiyorum kıyamıyorum
Boncuk23 Sevey Anlıyorum seni canım, şuan oğlunun seni emiyor olmasının ona kıyamıyor olmanın verdiği bir ruh hali içerisindesin. Ama zaten abi olmuş annesi 😊 1 ay sonra iki yaş oluyor. Kendini de strese sokma, göbüşündeki minik kuşu da😊😘
AygyulSina Sevey arkadasimda halime suan doktoruna oda sormus emzirmende bir sakinca yok demis. Belki yogurt ayran falan verebilirsin yada inek sutu falan belki oyle alisir
Sevey Boncuk23 İnşallah ya ilk göz ağrım çok başka nasıl yapıcam bilmiyorum gerçekten etrafımdakiler yol karnındaki bebeğin hakkıymış o süt diyolar nasıl kızıyorum doğmamış çocuğun sütü mü olur
momof3 Sevey Ben de 9+5 haftalık hamileyim 13 buçuk aylık bir kızım var benim doktorum da izin verdi.Kayınvalidem ısrarla yavaştan bırakırsın diyor ama tabiiki dinlemeyeceğim.Hamileliğimin 8. Ayına kadar emzirmeyi düşünüyorum.Bebeğim de 19 aylık olacak zaten.Bence bu gibi durumlarda sadece doktoru dinlemeliyiz...
merveykd Sevey canım zor rabbim yardımcıımız olsun benimde 10 aylık emzirdiğim oğlum var ve 2 aylık hamileyim nasıl kesicem bilmiyorum🤷🏻♀️doktor doğurup ikisini bir bile emzirebilirsin iyi beslendiğin ve düşük riskin olmadığı sürece dedi ama bişekilde kesmemiz lazım 😔
merveykd Sevey evet ya normal doğum yaptım kaza oldu düşünmüyorduk ama vardır bi hayır dedik herşey Allahtan😊🤷🏻♀️
teslimeserkan Sevey merhaba kuzum hayirli olsun insallah evladımız bir arkadaşımda emzirirken hamile kalmıştı ve doktoru ona da emzirebilirsin demişti zaten bir süre sonra sütün tadı değişiyormuş ve bebek kendiliğinden bırakıyormuş doktorunda emzirebilirsin demiş insallah en kısa zamanda bebeğin kendiliğinden de bırakır 😍 hayirli olsun tekrar 😊
Sevey Evet banada emzirebileceğimi söyledi dr ama iştahsız oldu oğlum yemek seçmeye başladı acaba sütle mi alakalı diyorum birde uyku düzeni oturtmak istiyorum emzirmeden
Cankusssssss canım gözün aydın öncelikle bence oğlun 2 yaşını doldursn sonra kes ama kıl yün falan koyma göğsüne benim oğlum çok düşkündü nasıl bıraktıracam derken 1 günde bitti biraz kızabilirler bana ama yapmak zorundaydım acı biber turşusu suyunu sürdüm göğsüme bir iki emdi ağzı yanınca bıraktı ve demek ki hazırmış daha da istemedi 26 aylıktı
Sevey Cankusssssss Bende acı birşey sürdüm bir kere tiksindiri ama hazır değilmiş oğlum onu anladım çok yıprattı kendini