Sevgiemre ne diye oruc tutuyorsunuz gercekten anlamıyorum. Bebeginize bari acıyın nolur. Yazık onun sizden gelecek olan vitamine,proteine ihtiyaci var. Dinimiz bize bu konuda gerekli duyarliligi göstermişken siz neden kendinize acı cektiriyorsunuz. Elbet dogumdan sonra tutarsnz borcunuzu. Lütfen bu konuda hassas olun. Saat başı açlık cekiyorum bide tutsam ne olur Allah bilir.