Sefcerr 35 haftalık hamileyim dün ilk defa akıntımdan pembe hafif kan geldi doktor gel dedi ilk çatı muayenemi yapmak zorunda kaldı açılma yok dedi kültür aldılar ve nst ye bağladı nst de sancıyı görünce artarsa hemen gel dedi ama kanamayla alakalı sıkıntı yok dedi e bugünde sancım sıfırdı amandevam eden belli belirsiz bi pembelik var akıntımda şuan aşırı kafama taktım neden oldu anlamıyorum😞
Berataras Sefcerr canim sancin yok ama dogum baslamis olabilir bence kontrol altinda kalmalisin bende 36+2oldum
Berataras Sefcerr uzgunum yapacak pek bise yok ama haftan o kadar kotu degil merak etme kac kilo olmus bebis
Medusa İlk çatı muayenesi kaçıncı haftada oluyor ki Zaten? Yarın ben de doktora gideceğim, 35+3. Çatı muayenesi yapar mı sizce?