A_S_K Midemden daha çok boğazımdan itibaren yanıyor. Ne yapsam geçer? Kontrolüm 30’unda ama ben bu yanmayla duramıyorum gece yatamıyorum bile. Süt denedim faydasını görmedim. Afedersiniz gırtlağıma kadar sanki içerde kibrit çakmışlar gibi.. ne önerirsiniz? 17+4 günlük hamileyim bu arada.. 😔
Ryhnytm A_S_K sağlık ocağı gaviscon yazdı bana rennie de olur aynı dertten bende de var boğazım yanıyo midemde o kadar yangı yok😞
Sevgiemre A_S_K cnm benimde aynı öyle oluyordu burdan bi hamile annenin tafsiyesine uyup denedim inan sonuç mukemmel ışkın otu bi araştr bulabilirsen yanma oldugu zmn bi tane ye inan o yanmadan eser kalmıyor
GlsmET A_S_K benimde yanma çok oluyor gece uyku yok 7 - 10 tane badem yiyorum ve geçiyor deneyin size de iyi gelir belki
inciadencogay Bende cokk cektimm doktorum gaviskon verdi onu kullanıyorum birde günde bir tane maden suyu içiyorum soguk oda iyi geliyor ama yediklerine cok dikkat et cikolata tatli bulgur mahvediyor benii 😫
A_S_K inciadencogay Hngi yediğimden oluyor keşke anlasam.. Sabahları azar azar akşamları iyice coşuyor. 😭
A_S_K Ryhnytm Evet benimde öyle midem şuan normal ama boğazım cayır cayır ne saçma sapan bir iş neden yanıyormuş biley dediler mi?
Ryhnytm A_S_K valla gebelikte normal diyolar şerbetli şeyler çikolata ve baharatlı bir şey yediğimde oluyo onları yesem bile hemen o ilaçtan içiyorum geçen burnumda bile hissettim o acıyı kolanın asidi gibi çok sinir bozucu 😞
ikiprensesannesiii Doktor bana da gaviscon yazdı hiç faydasını görmedim her gece 1.5-2 de mide yanmama uyanıyordum. Akşam yemeklerimi hafif yemeye başladım ve soda içiyorum yandığı zaman. Gece de baş ucuma koyuyorum uyanıp biraz içip geçince yatıyorum
A_S_K ikiprensesannesiii Akşamları geçe bırakmıyorum yemeği 3-4 gibi yiyorum. Otururken acıkırsam basit aparatif sandviç haşlanmış yumurta meyve ile geçiştiriyorum bende. Sodayı denemedim alıp içeyim. Gaviscon hamilelikten önce midem ağrıdığı zamanlar bir iki yıl önce verdiler ne yanmasına ne bileye fayda etmemişti. İnşallah biter geceleri eahat uyurum..
A_S_K sebnemrah Tadı kötü mü oluyor duydum ama hiç denemedim ne kadar karbonat? Bir de tadı kötüyae kesin istifra ederim 😔
sebnemrah A_S_K tuzlu su gbi agzinda bekletmemen lazim ben burnumu tikiyorum oyle iciyorum az suya cay brdagina bi seferde yutulcak kadar su ceyrek cay kasigi karbonat koyuyorum karistirip eritip iciyorum en hizli o kesiyor gaviscon bnm midemi daha cok yakio