Mucizem4 normaldir canım bende tüp bebekle hamile kaldım ve şuan 35+3 ün gün sayıyorum başlarda hiç bulantım baş dçnmem falan olmadı 17 haftalığa kadar hiç belirtim olmadı ilk hareketlerini o zaman hissettim ve 3aylıkken biraz tiksinmem. Oldu oda geçti zaten. İnşallah sende sağsalim kavuşursun minik meleğine 👼😂