Merveatan canım antibiyotik agumentin kullanılıyor.Cipro kullanılması gerekir fakat gebelikte kullanılmıyor.Monural var kaşe suya karıştırıp içiyorsun Çişin gelince bir iki saat mesanede beklet o mesaneyi temizliyor.Bir de 3-4 lt su iç ve çişini tutma gelince hemen git.Ağrın ve halsizliğin varsa parol alabilirsin.İdrar da bir de kültür verelirsin kesin tanı için.Antibiyotik kullanmanı tavsiye etmem açıkcası ben sağlıkçıyım kendim kullanmadım.Ancak yaşamını çok olumsuz etkiliyorsa doktorunda yazdıysa yapacak bir şey yok.Ama önce diğerlerini bir dene derim.