Lavanta01 Derinsuuu merhaba ben de etimesguttayim, yeni tasindik buraya, hangi hastanede takibiniz? Sehit sait erturk e gittiniz mi önerir misiniz
Derinsuuu Lavanta01 merhaba canım ben dedigin yerede gittim ama özel gibisi yok o yuzden sincan başak tıp merkezine gidiyorum hem fiyatı uygun hemde bebişi cok ayrıntılı gösteriyor tavsiye ederim
Denizrabia Lavanta01 orda bir erkek doktor bardı bir defa gittim diğer binadayken usg için akt kata gönderdi orasında 3 gün sormakta gün vermişti yeni binada nasıl bilmiyorum ama
Lavanta01 Derinsuuu dogumu sincan basak tip merkezinde mi dusunuyorsunuz? Fiyati ne kadar acaba? Ben orda detayli ultrason yaptirmistim gercekten memnun kalmistim
Denizrabia Ada06 bizde indirimli gidiyoruz ama normali sorduğumda geçenlerde 85 dediler ama değişkenlik gösteriyor mu bilmiyorum
Hllslck ozgeoznur can hastanesi vermiyor mu renkli usg? sincan lokman hekim irade musagil e gidiyorum ben aşırı ilgili ve renkli foto istiyorum diyince epey uğraşıyor poz alana kadar. Tavsiye ederim çok ilgili bir doktor.
ozgeoznur Hllslck renkli vermeyi bırak renksizi bari düzgün çıksa neyse hadi idare eder falan dicem yok maalesef 😣 en son 26 haftalıkken Samsun liman hastanesinde görüntü aldım başka da elimde hiç yok doğuma kaldı 38 gün 🙈
arastirmacianne Ada06 ben de gelini oluyorum da hatta asker kartım var acaba olur mu merak ettim canım 😌