Aygnrbasak rahim büyüyor karnın genişledikçe ağrın olur canım normal bunlar bebek büyüdükçe karnın genişledikçe olur. Rahime de baskı yapar zamanla orası da ağrır ben 35+4 üm hala çekiyorum hepsini diz kapağım kollarım bile ağrıyor ellerim bile ödem de yapar vücudunun belli yerinde.