Bebegimmmm Kizlar ben 5+5 te doktora gittim kesenin 8.5 mm olduğunu soledi 3 gün snra kontrolum var çok heyecanlıyım ikiz olabilirmi sizcee
deletedmom42 Bebegimmmm 7 haftalıkken tek yumurta ikizi hamile oldugumu ögrendim canim ama kesenin büyükluğune bakarak anlasilmadi zaman gectikce ikiz oldugu ögrenildi ikizler biraz gec anlasiliyomus doktorum oyle demisti hayırlısı olsun hakkimizda herseyin 😊😘
Bebegimmmm Mel-sin gnc BarBeyzazer kız bebeğim ikizmis ama malesef birinin kalbi durdu diğeri sağlıklı çok sukur
BarBeyzazer Kesen normal büyüklükte canım ben ikiz hamileyim 5+3 te biri 7 mm diğeri 8 mm di ikiz olmasının kese büyüklüğüyle ilgisi yok
BarBeyzazer Bebegimmmm tek kesedelermiydi canım hadi ya Allah diğer bebeğini sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏
Bebegimmmm gnc keşke olsaydı da zorlansaydim cnm ya içime doğmuştu sanki hep diyrdm ikiz hamileyim Die 😕 BarBeyzazer ayrı keseler cnm aynen bebeğimin canım sağolsun onun kısmeti yokmuş bu dunyada😑
gnc Bebegimmmm kısmet canım hayırlısı böyleymiş diğerine allah sağlık versin inşallah güzel sorunsuz kolay bir hamilelik ve doğum geçirirsin inşallah