Bebek33 15. Haftasında olup hala mide bulantısı çekenler var mı kızlar ben hala hastalık modundan çıkamadım kendimi hamile gibi hissedemiyorum.🥺
Fatmanurozgr 16 haftalık hamileyim ama benimde devam ediyo kişiden kişiye değişiyo 3.ayında bitende var doğumuna kadar kusanda
Mugeboz1 16 haftalıgım hiç bulantı yaşamadm cok sükür. Ama bulantıda hamileliğin devam ettiğinin göstergesidir. Bazen diyorum midem bulansada emin olsam 🤭🤭
Fatmanurozgr Bebek33 zor oluyo ama güzel yanlarıda var cinsiyeti merakla bekleniyo 🤗 kesin bisey söylenene kadar o bekleyiş çok güzel agrılarım mide bulantım halsizlik benmde devam ediyo bazen iyi hissediyorum kendimi ama bazen hic halim yokmus gibi oluyo
Bebek33 Fatmanurozgr ben 6. Haftamdan beri kendime gelemdim sırf anı geçirmek için yaşıyorum.sabah erkenden işe gidiyorum o da ayrı bi eziyet herkes oruçlu yemek desen bulamıyorsun bulsan yiyemiyorsun