@Seda05 22 haftadayım 1 kilo almıştım o da ilk aylarımdan kalma hala alamadım.
Sık sık yemen daha iyi olur gerçekten ben böyle ekmeğe abandığımda hem kabız gibi oluyodum hemde aşırı şişkinliğim oluyodu kasıklarıma ağrı giriyodu midemle şimdi rahatım.
Çok ekmek yemek istiyosan çekirdekli ekmekler var tam buğdaylı falan onlardan alabilirsin hem tadı da güzel 👍🏻