Trabzon Kızlar doktora gittik 14+5 günlük gebeyim ve doktor bebeğinin eşi assagida biraz dedi ama bu haftalarda normal dedi. İleride yukarı çıkar dedi. Sizde böyle bişey ile karşılaştınız mi 😐
Cagladevecioglu Trabzon baski hissediyomusun cok vajinana dogru ? Bu haftalarda Normalmis doktorlar oyle Soyluyor skma canini yine dikkat et benimde 15 haftalik baski hissediorm ozellikle yoruldgm zaman
Leylak83 Trabzon ablamın öyleydi... çıkar dedi doktor ama henüz çıkmadı... 21. Haftada .... doktor şimdilik sezeryan gozukuyo dedi... ama bazılarının çıkıyormuş... ablam çok kanama atlattı... ınsallah sende olmaz...
Trabzon anapanda12 biraz korktum ama korkma dedi . Ne yapmam lazım acaba yatmakla alakalı bişey mi . Oturmuyorum koltukta uzanıyorum sürekli
Trabzon Zelnuray sezeryan olsun sıkıntı değil canım ama başka sorun olmaz insllah. Eğer yukarı çıkmazsa
Zelnuray Trabzon bebeğim benim sağlıklı sizinde dikkat etmeniz gerekiyo ağır kaldırmıcan ben hiç bir iş yapmıyorum cinsel ilişkide yasak
Trabzon Didoss bebek değil de eşi sadece birazcık aşağıda dedi . Bu haftalar da normal karşılıyoruz dedi. Bebek büyüdükçe yukarı cikicak dedi
Didoss Trabzon evet bana ilişkiye olmasın demişti daha önemli bi durum seninkinden galiba , endişe etme kafana takmazsan daha rahat geçer süreç
Smhtlha Trabzon benim 11.haftadan beri aşağıda şu anda 35+4 olduk yukarı çıkmadı ve çok zorlanıyorum bebeğin her hareketi rahime baskı yapıyor nasipse 38 de alacam dedi doktorum 😕
Trabzon Cagladevecioglu yok baskı flan hıc yok . Sadece arada kasık ağrısı oluyo hafif oda normal dedi rahim büyüyo dedi . Ama assagiya doğru beni bişey basmiyo yani . Hiç ağır kaldırmiyorum dikkat ediyorum sende dikkat et. Doktor sana dedi mi nirmsl diye
Cagladevecioglu Trabzon hersey normal Dedi haftaya kontrolum var ozellikle Yorulunca karnm Kaskati kesilio bazen baski oluo asaga dogru gidince sorucam doktora
Selin4335 Ben aynı durumdayım çıkmadı yukarı şuna 36haftalığım zar zor geldim bu güne şükür kanamam olmadı bizim yapabileceğimiz bir şey yok çıkacaksa çıkıyor bol dinlenin🤗
Trabzon Selin4335 hiç bişey yaptığım yok ki zaten elimden geldiği kadar dinleniyorum ağır hiç bişey yapmiyorum. 🥰
Trabzon Leylak83 arkadaşımın da çıkar dedi çıktı doktor. İnşallah olmaz bakalım kollamak lazım . Bebek iyi olunca sezeryan olalım hiç önemli değil canım
Trabzon Leylak83 azcik assagida dedi bilmiyorum ki tam rahim agzinda mi diye. Bu haftalar da normal karşılıyorum dedi çıkmasını da ümit Ediyorum dedi
Leylak83 Trabzon bende karsi degilim sezeryana... bebek ve anne olumlerinin azalma sebebi sezeryandir... çünkü eskiden doğum gerceklesemdiginde ya anne ya bebek biri oluyordu... artık sezeryan ile riskli doğumlar önleniyor..