Reparista Burcuahan ben henüz yaptırmadım ama ya sanko da ya da ncr de yaptırmayı düşünüyorum Her ikisinde de radyoloji uzmanı yapıyormuş Burda daha önce okumuştum sanki bazı hastanelerde kadın doğumcular yapıyor diye
Gul33 Burcuahan Anka hastanesinde doçent Mustafa Demir var onu tavsiye ederim. Renkli ultrason aynı zamanda. İlk 4 ayımda ona gittim her şeyiyle memnundum. Sonra il dışına taşındık maalesef
Burcuahan Bende 19+1 deyim doktorumuz önerdi bir kaç yer Doğum evi medical park yaşam iş merkezi söyledi ama kararsız kaldım
Reparista Burcuahan sağlık güvencesi olanlar için ncr 40 sanko 158 gibi bir rakam dmeişti ama benim 20.haftama daha var Açıkçası ben hala doktor konusunda karar veremediğim için hangisinde yaptıracağım belirsiz Sen nereye gidiyorsun canım
Burcuahan Reparista bende 2 hafta sonra gideceğim detaylıya galiba doğum hastanesine gideceğim doktorum devlet daha iyi bu konuda sıra bulabilirseniz dedi kontrollere Hateme Nazire hanıma gidiyorum sen ?
Reparista Burcuahan sende mi 18haftalıksın 🤗 Evet sıra bulmak zormuş Bende ncrde yurdanur hanım ile sankoda ali irfan bey arasında gidip gelmekteyim henüz doktor seçemedim
Burcuahan Reparista 19+3 üm 🥰 çok sabırsızlanıyorum miniğimi görmek için hepimiz sağlıkla kavuşuruz inşallah canlarımıza 🐣