Betulmemis59 Kizlarr 23+3um 10 gun once doktor omurilikte sivi toplanmasi var(magna sisterna)sınır 10 mm mis benimki 12mm cok tedirginim varmi basina gelen benzer durum 10 gundur yerdemiyim goktemiyim belli degil perantologa gittim emar dedi cekildim bebis cok hareketli emar goruntuleri cekemedi ambiyosentez dedi internette normal bi durum diyor kafam allak bullak
LINDAMAY Benim doktorum her bebekte biraz olur demişti. Ama senden detaylı tetkik istediklerine göre demek ki risk var. Allah yardımcınız olsun, bu durumda doktorlara güvenmelisin ve kendini üzüp bebeği iyice strese sokma bence. Soğuk kanlı ol sonucu bekle