Melegimm19 Skucuk91 dayanılmayacak gibiyse doktora görün canım hafif ara ara ağrılarım benimde oldu yerleşiyor rahim büyüyor ama şiddetli değildi 😊
egemn_mom3 Skucuk91 bende 6dayım bende de var kaşık ağrısı doktor normal dedi hatta bel ağrısı bile olabilir dedi
Aynurnaz Bende 6 haftadayim kaşık ve bel ağrım çok normal gayet yaşamamız gerekenler bende de ssegirme çok oluyor sol tarafta sürekli