Dilanyilmaz55 Kızlar ikili tarama testi kaçıncı hafta da başlıyor acaba 11+1 deyiz cumartesi gidicem yapar mi acaba doktor
ozgeustun Dilanyilmaz55 12-13-14 haftalıkda oluyor diyorlar. Sen gidince haber verirsen bende erken giderim tam bayrama geliyor çünkü
Dilanyilmaz55 madl41 benimde yaparlar demekki😂 inşallah hayırlı sonuç alırsin canım bende çok korkuyorum bi sorun çıkar diye 😑
madl41 Dilanyilmaz55 canım korkma ben korkmuyorum çünkü akrabama ensesi kalın Down sendromu demişlerdi Akrabam doğrurdu şimdi çok sağlıklı 😊 yani kesin değil . Rabbim korusun bebişlerimizi sağ Salim doğarlar inşallah🙏